fredag 23. mars 2012

Natur med en dæsh glamour



Leste om Synnøve Skarbøs hjem i KK Living, og fant ut at vårt hjem også trengte litt glamour- så jeg malte likegodt lampa mi gullfarget inni. :-) Ble jo faktisk ganske fint til alle naturfargene da!

Ny stol er også på plass, og den er herlig. Fra Bloomingvilles vår/sommerkolleksjon. Fikk to i butikken, den ene ble med hjem på prøve og har blitt værende siden. Liker den kjempegodt, og den er utrolig god å sitte i når man har lagt i et skinn. Puta med gull/sølvfarget liksompeace-merke (mangler en strek ned i midten) er fra House Doctor, og er også ny. (Skummelt for lommeboka å jobbe med interiør..)


Denne superfine trebollen fant jeg på loppis til bare 15 kr, ukas kupp!


Jeg har også latt meg inspirere av Livs Lyst, og har funnet noen gamle, brune ildfaste former jeg har planer om å fylle med løkblomster. Foreløpig står de tomme på bordet, og det er ikke helt dumt det heller. Kanskje jeg bruker dem til påskegodis eller noe så lenge. 


Imorgen er det Oslotur, håper på masse inspirasjon og muligens noen flere godbiter til huset! 
God helg!

1 kommentar:

  1. Den lampa så rålekker ut, Linda!! Og for et godt tips ang de ildfaste formene og løkblomster/godis! :-) Ønsker deg en god helg og håper du har kost deg i Oslo, i dag. Klem Siri

    SvarSlett