fredag 20. april 2012

Blogaward

Så har altså Almstien blitt æret med blogaward fra Huset på landet, hyggelige saker!

5 spørsmål skal derfor besvares, og er som følger:

Hvorfor begynte du å blogge?
Det var mest for moro skyld, lot meg inspirere av de jeg hadde begynt å følge.

Hvilke blogger følger du?
"Den harde kjernen" ligger jo på lista til høyre på bloggen, disse er jeg innom bortimot hver dag. Ellers er det en hel del andre blogger jeg er innom jevnlig, og jeg finner stadig nye favoritter.

Favorittfarge?
Akkurat nå om dagen er det blått og grønt, ellers så blir jeg aldri lei naturfarger som brunt, beige og grått. De er alltid å finne i interiøret mitt.

Favorittfilm?
Den er vanskelig! Jeg er utrolig glad i film, og har veldig mange favoritter. Her kan nevnes Dirty Dancing, Grease, Swing shift, Forrest Gump, Hurra for Andersen, Rock Star, Vacation-filmene, Casablanca, Goodfellas, Almost Famous- ja, jeg kunne nevnt mange flere. Men en absolutt favoritt må være norske Skjær i sjøen, fra 60-tallet. Den blir jeg aldri lei.

Hvilket land drømmer du om å besøke?
USA! 

Fem blogger jeg anbefaler, som jeg gir awarden videre til:











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar