søndag 5. februar 2012

Godt og blandet i Almstien


Interiørstilen min er kanskje litt vanskelig å sette i bås. Jeg liker så mangt, og det bærer huset preg av. Her er det rett og slett godt og blandet, alt fra gammelt til nytt, design til selvlaget. 


 Jeg blander mer enn gjerne ulike treslag, selv om dette hos mange blir sett på som fy-fy. Her er det teak, eik, bjørk og furu om hverandre, noe malt, noe ikke. I tillegg går jeg ikke av veien for å mikse både retro, bohem, landlig- og industriell stil. Innimellom er en stil mer utpreget enn andre, men jeg trives best med en god blanding av alt. Dette kommer nok av at jeg er ekstremt ubestemt. Jeg liker rett og slett alt. Med måte, vel og merke.


Noe av det som f.eks. står høyest på ønskelisten akkurat nå, er et kelimteppe. Til kjøkkenet! Disse er jo forholdsvis kostbare, og siden jeg er såpass ubestemt, så drøyer jeg innkjøpet til jeg er helt sikker. Har nemlig gått på en smell med dyre tepper tidligere som fort endte opp i lagring på loftet, det er tross alt ikke alt som fungerer like godt i praksis som i teori..

Bildet er lånt fra Lauritz.com


Neste uke blir det gi-bort-konkurranse!

God søndag!

1 kommentar:

  1. Hei! Så kjekt at du er tilbake! Har vært innom "Retroromantikk" med jevne mellomrom mens du har vært "borte". Gleder meg til å følge den nye bloggen! :)
    Hilsen Siw :)

    SvarSlett