onsdag 11. juli 2012

Bryllup, ferie og nytt skap




JEG HAR GIFTET MEG!


Den store dagen var 23.juni, og for en fin dag det ble! Og så mye flott vi fikk! Så mye at vi måtte kjøpe et nytt skap for å få mer plass. :-) 


Skapet er fra Home & Cottage, og er helt nydelig spør du meg. Med masse plass! Vi valgte grått denne gangen, da jeg er litt lei av at "alt" skal være hvitt. Jeg kommer til å lage et par innlegg på noen av de fine gavene vi fikk,  enn så lenge kan du se noe av det i skapet.

Vi har vært på ferie også, til idylliske sørlandet og en svipptur til vestlandet. Skal jeg noen gang kjøpe hytte/sommerhus, så er jeg ganske sikker på at det blir i Lærdal eller der omkring. Fantastisk fint der, med alle de gamle trehusene.


Ellers så har det jo selvfølgelig skjedd endringer i huset siden sist jeg blogget, her får svært lite stå i ro for lenge av gangen... Bl.a. har det blitt nye bokhyller i stua, og skatollet er tatt i bruk igjen. Vi holder i disse dager på å pusse opp litt i 2.etasje, og jeg har snudd om litt på kjøkkenet og i gangene. Mer om dette siden.


De brune skinntrekkene på stolene er snart på tur ut, de skal trekkes i en eller annen gråfarge. Men for øyeblikket skal jeg nyte resten av ferien, og hvetebrødsdagene!

God onsdagskveld!







7 kommentarer:

  1. For et fantastisk nydelig par!! Gratulerer så mye :-)

    Og herlig skap også, og så gøy når det fylles med masse nytt!

    Nyt dagene og hverandre :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med giftemål!! :-)
    Enjoy!
    ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder av dere! Nyt hverandre og ta vare på øyeblikkene sammen:)
    Jeg har snart vært gift i 10 år og skal love deg at årene flyr:)
    Flott det grå skapet deres, så ut som du hadde fylt det med masse fint ja:)
    Nyt resten av ferien din.
    En flott ny sommerdag til dere begge:))
    Klem Veronica

    SvarSlett
  4. Gratulerer med giftemålet :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer som nygift! Flotte bilder med en nydelig brud, og så fint det nye skapet deres er:) Nyt resten av søndagen! Smil fra Hylleblomsten:)

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder, Linda! Dere var så nydelige! :-) Og jeg er helt enig med deg ang skapet dere har kjøpt! Helskjønt:-) Ha en fortsatt god sommer. Klem Siri

    SvarSlett
  7. Hei igjen! København er en herlig by med masse fine butikker! :-) Av interiørbutikker er jeg alltid innom Lisbeth Dahl.. Det samme med Tiger og Søstrene Grene! Ellers er det maaange jeg ikke husker navnet på!! Men et lurt tips er å ta vanlig buss eller sightseeing-bussen og hoppe på/av som man vil. Det er utrolig mange smågater med flotte, unike interiørbutikker! I selve strøget er det ikke SÅ mange, men fortsatt et par. Illum har jo også veldig mye fint, men ganske dyrt! Grøn Lycke er jo også knallfin..

    Av klesbutikker er jeg veeeldig glad i New Yorker! Der er det stort utvalg og gode priser. Butikken består av tre etasjer, en til herre og to til dame! Jeg er også innom Monki.. Den finnes jo her i Norge også, men man må jo til Oslo! Taxi har også mye bra synes jeg! Det er også mange butikker jeg ikke husker navnet på, som feks utenlandske "småbutikker" man må rett og slett bare gå og se! Men dette er noen få dere bør få med dere! Ellers må man bare gå og nyte alt byen har å by på! Blomster feks er jo kjempebillig.. Jeg måtte kjøpe med meg en rosebusk sist jeg var der!! :O Ønsker dere en god tur når dere reiser! Klem Siri

    SvarSlett