lørdag 14. januar 2012

Grønne innslag


Etter å ha startet året med bortimot blanke ark og få fargeinnslag, så er tiden inne for ny fargepalett. Knall rosa blandet med duse pasteller og dype lillatoner gjør seg godt mot alt det hvite (synes jeg). Med noen grønne innslag i form av planter, så kommer vårfølelsen snikende- selv om vi bare er midtveis i januar.


Jeg må jo også innrømme at jeg ikke har forkastet retrostilen helt, jeg finner mye inspirasjon i gamle retrostoffer bl.a.


Idag har jeg fri, og dagen skal benyttes til å besøke alle interiørbutikkene i byen og kanskje en kafètur. Nye maleprosjekter er på trappene, så maling må også kjøpes. Merker ellers at jeg begynner å glede meg til gave- og interiørmessen om snaue to uker, det er alltid like spennende!


 Ha en god lørdag!

1 kommentar:

  1. Hei Linda! Så fine bilder du viser. Helt enig med deg ang. fargene! Jeg får iallfall en vårfølelse av disse bildene. Disse blomstrene liker jeg godt også! Lette er de å holde i live også! He-he.

    Heldige du som skal på gave- og interiørmessa! For man får vel ikke tak i billetter dersom man ikke driver butikk eller jobber innen interiør?

    Her er alt bra,jobber og studerer! Trives som sagt godt med studiet jeg går nå og har planer om å søke videre innen samme studie. :-)

    Klem Siri

    SvarSlett