søndag 29. januar 2012

Søndag, twist og stengte butikker



 Igår kveld fikk jeg det plutselig over meg at bokhylla i stua måtte vekk, og vekk er den. Bøkene er igjen forvist til gangen, og PIP-serviset fikk overta hedersplassen i et litt mindre dominerende skap. 

Keramikkbollene på toppen av skapet er arvegods fra oldeforeldrene mine, de er skikkelig solide og bl.a. kjempefine å bake brød i!


Tre av mine favorittinteriørbutikker har stengt dørene de siste ukene. Den største favoritten av dem alle, Huset på landet, er det ekstra leit med. Har vært ivrig kunde der i 7 av de 9 årene den fantes, og i går var siste åpningsdag. Jeg har hentet utrolig mye inspirasjon der, nytt den gode stemningen og servicen, og kjøpt masse fine ting med god kvalitet. Det var derfor med litt bismak jeg handlet de siste varene der med 50% rabatt. 

Denne blomsterplakaten var et av kjøpene, i tillegg til litt småting ellers jeg viser senere.


 Ellers så  har jeg vært i Oslo i helga, men klarte å glemme igjen billetten til gave- og interiørmessen hjemme! Er det ikke typisk?! Da får man heller ta en tur til høsten igjen. 

I Oslo ble jeg intervjuet av VG om sjokolade, og pryder derfor en hel side i dagens utgave sammen med min kjære, haha! Jeg kjemper ikke imot! ;-)


 Nå skal jeg derfor kose meg med twist og film. :-)

God søndag!






1 kommentar:

  1. Hei! Så fint vitrineskapet var. :-) Kjenner meg igjen i det du skriver. Det hender jeg får slike innfall selv, om at noe må bort eller flyttes på! Ha-ha. Så søt pusen er da! Det hender vi kjører gamleveien til Raufoss og da titter jeg inn til dere, og ofte ser jeg denne søtingen sitte på trappen! :-)Ja, synd at det er flere av interiørbutikkene som lukker dørene om dagen. Da får vi iallfall krysse fingrene for at det kommer noe nytt snart! :-)) Klem

    SvarSlett